Correct Technology

H (Heading) etiketi nədir?

Başlıq etiketinin (Heading) kod tərəfindəki yazım forması H-dir. Heading etiketləri, Google botlarının səhifə məzmunu haqqında məlumat ala bilməsi üçün başlıqlara yerləşdirilmiş HTML etiketləridir. Başlıq etiketləri 1 (H1) - 6 (H6) arasında dəyişə bilər. SEO işi edərkən, səhifə içindəki texniki quruluşda əhəmiyyətli bir yerə sahibdir.

Başlıq etiketindən istifadə üçün nümunə kodu:

<h1>Correct Technology</h1> 


H (Heading) etiketinin səhv istifadəsi.

Bir çox veb saytında H etiketinin istifadəsi barədə səhv məlumatlar verilir. Ən böyük səhvlər arasında bir veb səhifədə 1ədəd H1, 4 ədəd H2, 4 ədəd H3… olmalıdır ifadəsi var. Google Webmaster veb sayt idarə edən şəxslərin məlumat aldığı bir platformadır. Google mənbələrində H etiketindən nə qədər istifadə edilməsi barədə məlumat yer almışdır, ancaq hansı etiketdən nə qədər istifadə edilməlidir kimi bir mövzudan bəhs edilməmişdir. Buna səbəb yaratdığınız məzmunun hər zaman dəyişik uzunluqda və fərli paraqrafların olmasından qaynaqlanır.


Heading etiketinin istifadəsində ən çox buraxılan xətalar.

Saytda hər səhifədə mütləq H1 etiketi istifadə edilməlidir.

Heading etiketinin yazılış forması ardıcıl olmalıdır, belə ki H1 etiketindən sonra olan alt başlıqda H2 sonrakı alt başlıqda H3 istifadə edilməlidir.

Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Viral Marketinq nedir? Viral Marketinq Texnikasi

Viral Marketinq nədir? Viral Marketinq Texnikası

Viral Marketinq nədir? Auditoriyanın diqqətini çəkmək və Hədəf kütləsinin və kommunikasiya kanallarının düzgün seçilməsi