H (Heading) etiketi nədir?
Başlıq etiketinin (Heading) kod tərəfindəki yazım forması H-dir. Heading etiketləri, Google botlarının səhifə məzmunu haqqında məlumat ala bilməsi üçün başlıqlara yerləşdirilmiş HTML etiketləridir. Başlıq etiketləri 1 (H1) - 6 (H6) arasında dəyişə bilər. SEO işi edərkən, səhifə içindəki texniki quruluşda əhəmiyyətli bir yerə sahibdir.
Başlıq etiketindən istifadə üçün nümunə kodu:
<h1>Correct Technology</h1>
H (Heading) etiketinin səhv istifadəsi.
Bir çox veb saytında H etiketinin istifadəsi barədə səhv məlumatlar verilir. Ən böyük səhvlər arasında bir veb səhifədə 1ədəd H1, 4 ədəd H2, 4 ədəd H3… olmalıdır ifadəsi var. Google Webmaster veb sayt idarə edən şəxslərin məlumat aldığı bir platformadır. Google mənbələrində H etiketindən nə qədər istifadə edilməsi barədə məlumat yer almışdır, ancaq hansı etiketdən nə qədər istifadə edilməlidir kimi bir mövzudan bəhs edilməmişdir. Buna səbəb yaratdığınız məzmunun hər zaman dəyişik uzunluqda və fərli paraqrafların olmasından qaynaqlanır.
Heading etiketinin istifadəsində ən çox buraxılan xətalar.
Saytda hər səhifədə mütləq H1 etiketi istifadə edilməlidir.
Heading etiketinin yazılış forması ardıcıl olmalıdır, belə ki H1 etiketindən sonra olan alt başlıqda H2 sonrakı alt başlıqda H3 istifadə edilməlidir.
- H1 etiketini sabit mətn olaraq istifadə etməyin hər səhifədə h1 etiketinin mətni dəyişməlidir.
- Heading etiketi paraqrafdan uzaqda olmalı deyil mümkün qədər yaxın olmalıdır.
- Heading etiketinin ölçüləri eyni olmalıdır və fərqli headinglər yazının ölçüsünə görə fərqli olmaldır.
- Heading etiketində yazınızın məzmununa uyğun olaraq açar sözlərin yer alması SEO üçün önəmi böyükdür.
- Headinglərin açma və bağlanması düzgün istifadə edilməli və W3C qaydalarına uyğun olmaldır.
- Heading etiketi ilə link yaradan zaman
<h1><a href="https://www.correcttechno.az/">SEO xidməti</a></h1>
şəkildə istifadə etmək link verilmiş səhifənin SEO cəhətdən önəmini maksimuma qaldıracaqdır.