Correct Technology

UX dizaynının nə olduğunu və UI dizaynı arasındakı əlaqəni buradakı məqaləmizdə izah etmişdik. Hər bir dizaynda olduğu kimi veb sayt hazırlayarkən UX məqamlarına çox diqqət etməliyik. İstifadəçilərə çox rahat və sadə interfeys təqdim etməliyik. Bu yazımızda UX dizaynla əlaqəli bəzi məsləhətlərimizi paylaşmaq istərdik.


Sayt istifadəçiləriniz kimlər olacaq.

Məsləhətlərimizdən biri veb saytın ziyarətçi profili haqqında məlumat almaq və dizayn hazırlayarkən bu məlumatı nəzərə almaqdır. 

İstifadəçi profilinizi aşağıdakı məlumatlara görə seçə bilərsiniz.


Veb saytın əsas məqsədini təyin edin.

Əlbətdə bir veb sayt yaratmağın bir çox məqsədi var. Ancaq bir əsas hədəf təyin etsəniz və ziyarətçiləri bu hədəfə yönəldən bir dizayn hazırlasanız məqsədinizə çatmağınıza kömək olacaqdır.

Hazırlayacağınız veb saytın əsas məqsədi müştərini satış kanalına qoymaq və məhsulu satmaq, eyni zamanda müştərini pərakəndə mağazalara yönəltmək, təklif formasını doldurmaq, məhsulu tanıtmaq ola bilər. məhsulun keyfiyyəti, məhsulla əlaqəli vacib xüsusiyyətləri göstərmək, e-mail abunəliyini təmin etmək, məhsul haqqında rəy toplamaq. Bu hədəflərdə ola bilər. Bunların çoxunu eyni zamanda hədəf alan bir dizayn yanaşması digərinə nisbətən daha az səmərəli nəticələr verəcəkdir.


Minimal dizayn hazırlayın.

Veb saytınızı tərtib edərkən istifadəçiyə eyni ekranda çox məlumat verməkdən çəkinin. Lazımsız animasyalardan istifadə etməyin, məlumatı tipoqrafiya və rənglərlə istifadəçiyə ən sadə şəkildə təqdim edin. Bir məhsulun və ya xidmətin ön səhifəsində qısa məlumat təqdim edə və detalları və uzun texniki xüsusiyyətləri  bölmələr şəklində yerləşdirə bilərsiniz. Əsas diqqəti məhsul və xidmət haqqında qısa anlaşıqlı məlumat verməyə yönləndirin. Hər səhifədə mütləq şəkildə əsas məqsədinizi təyin edən düymələrdən istifadə edin. Məsələn: "Elə indi sifariş et".


Formları optimizasya edin.

Təsəvvür edinki bir online alışveriş saytınız var. Saytdan alışveriş etmək istəyən istifadəçi müraciət formunu doldurmaqdan çəkinir. Buna səbəb formda istifadəçidən çox məlumat istəməyiniz ola bilər. Müraciət formlarınızı qısa tutaraq, istifadəçidən yalnız sizin üçün əsas lazım olan məlumatları tələb edin. Əksinə istifadəçi kütləsinin böyük hissəsi formu doldurmaqdan imtina edəcəkdir.


Düz mətn yerinə minimal qrafika və tipoqrafiyalar.

Bir səhifədə vermək istədiyiniz məlumatları düz mətnlə vermək çox istifadəçi üçün darıxdırıcı ola bilər və məqaləni oxumaya bilər. Bununla birlikdə, bu məqalələri mümkün qədər ümumiləşdirsəniz və düz qrafika və tipoqrafiya ilə vizuallaşdırsanız, istifadəçiyə daha yaxşı bir təcrübə qazandıra və oxunma miqdarını əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz.


Dizaynlarda uyğunluq yaradın.

Veb saytınızda təyin etdiyiniz tipoqrafiya, üslub, ölçü və hərəkətə çağırış düymələri mövqeləri hər səhifədə bütöv olmalıdır və bir-birinə uyğun şəkildə olmalıdır. İstifadəçi sayta daxil olduğu andan etibarən veb saytın istifadəsi ilə bağlı məlumatlı olur və bu məlumatlarla saytdan istifadə etməyə davam edir. Ziyarətçilər digər səhifələrdən çox fərqli bir alt səhifə təqdim etsəniz istifadə etməkdə çətinlik çəkə bilər.


Və bir neçə statistika.

Ən Sonuncu Bloqlar

Portal nedir ?

Portal nədir ?

Portal Nədir? Portalın normal saytlardan fərqi? Korporativ portal nədir ?

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri