Correct Technology

Twitter'də izləyicilərinizin sayını artırmağın yollarını sizlərlə bölüşəcəyik.

1.Şəkillər vasitəsi ilə

Şəkillərlə olan tweetlər şəkilsiz  tweetlərə nisbətən 150% daha çox retweet, 89% daha çox bəyənmə, 18% daha çox klik əldə edir. Bu statistikalardan da göründüyü kimi tweetlərinizdə  şəkillərdən istifadə, izləyici nisbətini xeyli dəyişəcəkdir.


2 . Videolar ilə 

Video tweetləri "8% daha çox retweet alır.Tveet formatlarınızda video paylaşaraq həm tweet həmdə müxtəlifliyinizi artıra, həm də daha çox RT əldə edə bilərsiniz.


3. Hashtaglar diqqəti cəlb edir

Bir və ya daha çox hashtag istifadə edən  tweetlər bəyənilir və 55% daha çox retweet olunur.Tweetlərinizdə məzmununuz və ya səhənizə aid hashtaglərdən istifadə edərək daha çox insana çatmaq və retweet sayınızı artırmaq olar. Bunun nə qədər təsirli olduğunu tez bir zamanda görə bilərsiniz, xüsusən də #TT (trend mövzular) ilə hashtag istifadə etdikdə.


4. Dırnaq işarəsinin təsiri ilə

Sitat gətirilən tweetlər 55% daha çox bəyənilir və yenidən paylaşılır. Bir məhşurun və ya sahənizlə əlaqəli gözəl və ya faydalı bir sözü sitat işarəsi ilə paylaşdığınızda bunlar Twitter istiafdəçilərinizin daha  çox diqqətini çəkirlər. Bunun səbəbinin də həm bir simvolun gözə dəyməsi həm də davamlı öz sözüymüş kimi  kopya tweet atanlardan təngə gəlməsidir.


5. Nida istifadə edin

Nida işarəsi olan tweetlər, olmayanlara nisbətən daha çox retveet alır. Xüsusilə tweetlərə qısa başlıqlar yazmaq və bu başlıqların sonunda nida işarələrindən istifadə etməklə tweetləriniz daha maraqlı olacaq.


6. Kontentinizi rəqəmlərlə hissələrə bölərək

Rəqəmlərdən istifadə edilən tweetlər 17% daha çox retweet alır. Əlaqəli olmaq şərtiylə rəqəmlərdən, nömrələrdən istifadə edərək tweetlərinizin daha çox retweetlərinizi artıra bilərsiniz.


7. Please RT

"Please RT" kimi sözlərdən ibarət tweetlər  3 qat daha çox retweet alır. "Please Retweet" yazanlar isə 4 qat daha çox retweet alır.  Bu xahiş hər hesabda və ya hər tweetdə doğru olmaya bilər, uyğun formatlarda və hesablarda sınaqdan keçirə bilərsiniz.


   8. Tvitlərinizin uzunluğu-qısalığı

71 ilə 100 arasında hərf istifadə edən tvitlər ən çox retveetə sahib  olan tvitlərmiş. 140 simvoldan istifade etməyə ehiyac yoxdur yəni :)


9. Bitly

Əlaqə məqsədi daşıyan linklərdən Bitly istifadə edənlər, 9,18% daha çox beyenmə və retweet alır. Bunun səbəbi də çox insanların Bitly`ə  bələd olması ola bilər. Bitly ilə link sonuna xüsusi açığlamalar əlavə edilə bilir və linklərin məzmunu haqqında informasiya verildiyi üçün spam olaraq qəbul edilməsinin qarşısına keçir.


10. Digərlərindən bəhs etmək

Digərlərindən bəhs edilən məzmun ya da  bəhs edilən vasitəsilə kimi ifadələrdən ibarət olan tweetlər, linklərin kliklənmə dərəcəsini daha şox artırır. Təsirli söz və ifadə istifadə etməyin ən yaxşı yolu başqalarını etiketləməkdir. Etiket vasitəsiylə güvəndiyiniz insanları işarə edərərk tweetlərinizdəki linklərin kliklənmə sayını artıra bilərsiniz.


11. Ən axıra atmayın

Linklərin təxminən 25% daha çox kliklənməsi  linklərin yerləşdirilməsi ilə əlaqədardır. Linkləri tweetin ən sonuna deyil də məzmunu pozmadan məzmunun əvvəlinə və ya ortasında yerləşdirərək daha çox klik əldə edə bilərsiniz.


12. Zaman

Twitterdə mesaj göndərmək üçün ən yaxşı vaxt 13:00 ilə 15:00 arası və ən yaxşı günlər bazar-ertəsi və cümə axşamıdır. Bu saatlarda və günlərdə  etdiyiniz paylaşımlar daha çox izləyici qazandıracağdır.


13. Daha çox link paylaşın

Tweetlərinə daha çox link istidafə edənlərin daha çox izləyicisi var. Tweetlərinizə linklər daxil edərək izləyicilərin sayını artıra bilərsiniz.


Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO tətbiqin optimizasyası

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Viral Marketinq nedir? Viral Marketinq Texnikasi

Viral Marketinq nədir? Viral Marketinq Texnikası

Viral Marketinq nədir? Auditoriyanın diqqətini çəkmək və Hədəf kütləsinin və kommunikasiya kanallarının düzgün seçilməsi

Veb sayt ucun UX dizayn ve dizayn meslehetleri

Veb sayt üçün UX dizayn və dizayn məsləhətləri

İstifadəçilərə çox rahat və sadə interfeys təqdim etməliyik. Bu yazımızda UX dizaynla əlaqəli bəzi məsləhətlərimizi paylaşmaq istərdik.

Meta taglari nedir, Metalar duzgun nece istifade edilmelidir

Meta tagları nədir, Metalar düzgün necə istifadə edilməlidir

Meta etiketləri nədir ? Meta description tagında düzgün istifadə edilmə qaydası və digər meta tagları