Correct Technology

Bildiymiz kimi veb saytın yüklənmə sürəti istifadəçilərin sayta diqqətlərini çəkmək və axtarış sistemlərində öndə çıxmaq (SEO) üçün çox önəmlidir. Bu yazımızda saytınızın açılış sürətini ölçmənizə faydalı olacaq 4 alətdən bəhs edəcəyik.


1. Google PageSpeed Insights.

Tamamilə pulsuz və tez-tez istifadə olunan bir saytın açılış sürətini  ölçən alətdir. Google PageSpeed Insights saytınızın sürət ölçümünü edir və yüklənməyə mane olan problemlərin listini hazırlayır.

Google Page Speed


2. GT Metrix

Pulsuz bir alətdir və tez-tez istifadə edilən alətlərdən biridir. Çox ətraflı hesabat və 2 fərqli optimallaşdırma alqoritmindən istifadə edir. Saytdan mənbə faylları bu alətlə işlənir və saytda edilməsi mümkün olan kod sıxışdırmalarını sizin üçün hazırlayır. Bu alətin digər ən vacib xüsusiyyətlərindən biri də rəqib analizini aparmağınızdır. Beləliklə, bu xüsusiyyəti istifadə edərək rəqiblərdən bir addım qabaqda olmağınız çox faydalı bir vasitədir.

GT Metrix Page Speed


3. Pingdom

Sürət testi üçün bu alətin pulsuz bir versiyası var. Gözəl dizaynı ilə aydın hesabatlar təqdim edir. Alətdən çox sayda istifadəçi istifadə etdiyi zaman bütün ölçmələri edə bilmir və avtomatik istifadəçilər üçün növbələşmə sistemi yaradır.

Pingdom page speed


4. WebPageTest

WebPageTest üçün digər sürət test alətlərində olduğu kimi, bu barədə də hərtərəfli bir performans qiymətləndirməsini aparırsınız. Server seçimi ilə yanaşı, xəritədəki sorğu və brauzerin təyin edilməsi xüsusiyyətləri, inkişaf etmiş parametrləri seçdiyiniz zaman əlaqə növünü təyin etmək, sürət testinin neçə dəfə həyata keçirildiyi və ya veb-sayt elementlərinin xaricində olduğu kimi bir çox fərqli xüsusiyyətləri seçmə imkanı vardır.

WEB Page Test



Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Viral Marketinq nedir? Viral Marketinq Texnikasi

Viral Marketinq nədir? Viral Marketinq Texnikası

Viral Marketinq nədir? Auditoriyanın diqqətini çəkmək və Hədəf kütləsinin və kommunikasiya kanallarının düzgün seçilməsi