Correct Technology

reqemsal marketingİnternet, sosial media, mobil dünya rəqəmsal marketinqinin əsas hissəsini təşgil edir. Klassik marketinq metodlarının kənara çıxan bu metod 21-ci əsr dünyasında internetin yayılması ilə inkişaf etmişdir. Hazırda bu üsul Azərbaycan daxil olmaqla bir çox ölkədə öndə gələn bir marketinq stilidir. Məsələn, Amerika Birləşmiş Ştatlarında insanların demək olar ki, əksəriyyəti rəqəmsal dünyaya üstünlük versə də, Azərbaycanda bu nisbət Amerikaya nisbətən daha aşağıdır. Rəqəmsal marketinqə əhəmiyyət verməyən firmalar və ya şirkətlər müşdəri qazanmaqda sıxıntı yaşaya bilərlər. Buna görə varlığını davam etdirən hər bir firmanın bir rəqəmsal marketinq şəbəkəsi mütləq olmalıdır və bu marketinq şəbəkəsi hər təbəqədən müştəriyə xitab etməlidir.


Rəqəmsal Marketinqin Əsas Məntiqi

Rəqəmsal marketinqin əsas məntiqi  internet, sosial media və mobil tətbiqlərdən istifadə edərək ortaya bir məhsul qoyub tanıtması olaraq açıqlana bilər. Beləliklə markasını fərqli bir sahədə də göstərmiş olan firma satışlarında da müsbət istiqamətdə artım görə bilər. Standart reklam vasitələri ilə siz bir hədəf kütləyə çata bilərsiniz, ancaq rəqəmsal reklamlar vasitəsi ilə siz bir çox kütləyə markanızın tanıtımını edə bilərsiniz. 


Rəqəmsal Marketinq Faydalı Üsullar

Twitter, Facebook, Instagram rəqəmsal marketinq üçün əlverişli şəraitlərdən  ən uyğun olanlarıdır. Bu vasitələrin hər birinin marketinq təsiri və üsulu fərqli olsa da, hamısının rəqəmsal marketinqə öz faydası vardır . Buna görə sosial media dövrümüzdə marketinqin ən əsas vasitələrindən biri olaraq qarşıya çıxır. Markanızın reklamı üçün sosyal şəbəkələrdə bir çox üsullar vardır. Video,şəkil,animasya bir çox sosyal şəbəkələr tərəfindən dəsdəkləndiyi üçün rəqəmsal marketinqdə markanın tanıtılmasında önəmli rol oynayır.


Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Portal nedir ?

Portal nədir ?

Portal Nədir? Portalın normal saytlardan fərqi? Korporativ portal nədir ?