Correct Technology

İnstagram "Mani Tik" necə əldə edilir? "Mavi Tik"ı aktivləşdirmək yöntəmi.

Mavi Tik adlandırdıqımız İnstagram, Twitter və Facebook-da istifadə olunan bu təsdiqlənmiş profil nişanını necə əldə etmək olar? Bu barədə bu yazıda ətraflı danışacağıq.

İnstagram Mavi Tik Nədir?

İnstagram-da "Mavi tık" adlandırılan təsdiqlənmiş profillər sənətkarlar, idmançılar,siyasətçilər və digər məhşur insanlar üçündür. 

İnstagram-da pulsuz mavi tik təsdiqini almaq üçün çox sayda izləyiciyə ehtiyacınız yoxdur. Başqa sözlə, mavi tik almaq üçün birbaşa İnstaqram izləyicilərini almaq və ya izləyicilərinizin sayını artırmaq lazım deyil.

İnstagram təstiqlənmək üçün bəzi Məşhurlarla əlaqədə olmalısınız və ya Məşhurların əlaqədə olduqu sosial media qurumları ilə  əlaqə yaratmalısınız.

İnstagram Mavi Tik üçün necə müraciət etməli?

İnsatgramda "Mavi Tik", yəni təsdiqlənmiş bir profilə müraciət etmək  üçün İOS və Android mobil cihazınıza İntagramı yükləməyiniz kifayətdir.

  1. İnstagram hesabınıza daxil olun.
  2. Parametrlər  menyusuna keçid edin.
  3. Daha sonra Hesab bölməsinə  keçin.
  4. Bu bölmədə İstək Doğrulama bölməsinə daxil olun.
  5. İnstagram “Mavi Tik” formasını doldurun.

Tətbiq etməzdən əvvəl nəzərə alınanması lazım olan bəzi tətbiqlər.

İnstaqramdakı "Mavi Tik" üçün müraciət etməzdən əvvəl nəzərdən keçirmək üçün bir neçə məsləhətimiz var. İnstagramda "Mavi Tik" əldə etmək üçün nə etməlisiniz.

“Mavi Tik” ın nə kimi faydaları var?

“Mavi Tik”  təsdiqlənmiş profil deməkdir. Saxta  olaraq  adlandırdığımız saxta hesablarla  həqiqi hesab arasındakı fərqi “Mavi Tik” yaradır.

“Mavi Tik” hesabına sahib olmağın həqiqətən də nüfüzlü olduğunu söyləyə bilərik. Yüz minlərlə insan bu vəziyyətə görə hər  gün “Mavi Tik” üçün müraciət edir.

Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Viral Marketinq nedir? Viral Marketinq Texnikasi

Viral Marketinq nədir? Viral Marketinq Texnikası

Viral Marketinq nədir? Auditoriyanın diqqətini çəkmək və Hədəf kütləsinin və kommunikasiya kanallarının düzgün seçilməsi