Correct Technology

Google Trends nədir ?

Google Trends, google üzərində açar sözlərin axtarış miqdarını göstərən pulsuz bir Google xidmətidir. Gün ərzində populyar axtarışları görə bildiyiniz kimi, istədiyiniz açar sözləri axtararaq tarix aralığına görə də statistikaya nəzər sala bilərsiniz. Bundan əlavə Google Trends ökələr üzrə ən çox axtarılan açar sözləri və açar sözlərin şəhərlərdə edilən axtarışlarına görədə statistika təqdim edir. Google Trendsin 2001 -ci ildən günümüzədək hər il ən çox axtarılan açar sözlərin statistikasını təqdim etməkdədir. 


Google Trends necə istifadə olunur ?

Google Trends nedirGoogle Trends axtarış məlumatlarını yalnız öz axtarış motoru Google.com-dan alır. Bu səbəbdən digər axtarış motorlarında edilən axtarışların statistikasını təmin etmir. Məlumat əldə edərkən trend axtarış sorğularını Google News-dakı xəbərlərin populyar axtarışları ilə uyğunlaşdırır və trend siyahısına əlavə edir. Buna görə, populyar bir axtarış sorğusu varsa və bu axtarış sorğusuna uyğun bir xəbər yoxdursa, Google Trends bu axtarış sorğusunu trendlərdə göstərə bilməz. 

Google Trends-dən istifadə etmək üçün linkə daxil olun. Qarşılaşdığınız axtarış qutusuna açar sözü daxil edib "Enter" düyməsinə basmaq kifayət edir. 


Elektron ticarət saytınız üçün Google Trends-dən necə faydalana bilərsiniz?

Əgər bir ticarət mağazanız varsa və ya elektron ticarət veb saytınız varsa Google Trends istifadə etmək sizin üçün faydalı ola bilər. Mövsümi məhsullarınızı nə zaman satışa çıxarmanız lazım olduğunu, və ya hansı məhsullar üçün daha çox axtarış edilir kimi məlumatları Google Trendsdən əldə edə bilərsiniz.

Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Viral Marketinq nedir? Viral Marketinq Texnikasi

Viral Marketinq nədir? Viral Marketinq Texnikası

Viral Marketinq nədir? Auditoriyanın diqqətini çəkmək və Hədəf kütləsinin və kommunikasiya kanallarının düzgün seçilməsi