Correct Technology

Google-un veb saytlara verdiyi cəzalar və dərəcəsi kimsəyə məlum deyil. Bu səbəbdən məqaləmizdə bəhs edəcəyimiz Google cəzaları və həll yolları, bir çox webmasterin internet üzərindən və form saytlarında axtardığı google cəzaları, həll yolları haqqında olacaqdır. Ümumiyətlə Google, cəzalarının səbəbləri və çıxış yolları haqqında heç bir məlumat vermir.

Əvvəlcə hamımızın bir az bildiyi və daha öncəki yazılarımızın birində bəhs etdiyimiz Sandbox haqqında danışaq.

Google Sandbox.

Sandbox, Google tərəfindən verilən bir filtr(google cəzalarına qısaca filtr deyilir) cəzasıdır. Sandboxa düşən saytlarda hitlər və indeks itkisi, axtarışlarda geridə qalma və ya ümumiyyətlə görünməmək ola bilər.

Bu necə baş verir.

Bir sayt həddindən artıq geri keçid (backlink)  alırsa, təkrarlanan məzmunu paylaşırsa, çox söz etiketləri istifadə edirsə, Yazı daxilində açar sözlərdən çox istifadə edərsə , Sandbox-a düşə bilər. Sandbox, girməsi asan, çıxması çətin bir filtrdir. Saytınıza açıldıqdan bir ay sonra sandboxa daxil ola bilərsiniz, lakin bir ay ərzində çıxmaq çox çətindir. Sanbox-dan çıxmaq səbir məsələsidir. Əvvəlcə Sandboxa niyə düşdüyünüzü tapmaq və düzəltməlisiniz. Saytınızın SEO -su üçün etdiyiniz hər şeyi nəzərdən keçirməli və səhvləri düzəltməlisiniz. Həddindən artıq geri keçidiniz(backlink) varsa, bacardığınız qədər təmizləməlisiniz. Backlink təmizliyində diqqət yetirməli olduğumuz bir nöqtə aşağı PR (PageRank) və sıfır olan saytlardır. Bu cür saytlardan baclinkləri silmək faydalıdır. Sandox haqqında ətraflı məlumatı araşdırmaq istəyirsinizsə Sandbox nədir ? məqaləsini oxuya bilərsiniz.


Google -30, -60, -90 ... cəzalandırması.

İnternetdə bu adla tanınan google filtri ilə saytınıza 30 və 90 arasında bir geriləmə ala bilərsiniz. Bunun səbəbi keyfiyyətsiz backlink almaq və saytın optimallaşdırılmasının yaxşı olmamasından qaynaqlana bilər. Mənim düşüncəmə görə isə internetdə seo işləri aparan bəzi saytların saxta hit almaqla açar sözlərdə yüksəlmə əldə edirlər. .Ancaq bu saxta hitlər dayandırıldıqda, əlbəttə ki, birbaşa düşmə baş verir. Məsələn: hitgenerator və s. Kimi saytlardan gələn hitlər. Bu cür saytlardan gələn hitlər keyfiyyətsiz olduğundan və ziyarətçilər sadiq olmadıqları üçün birdən-birə yuxarı qalxa bilərsiniz. Buna görə saxta hitlər aldıqda və yüksəldikdə, bu hadisədən çox sevinməyin, Google-ın ən son yeniləmələri ilə bu vəziyyətə qarşı tədbir görülən istifadəçilər axtarış nəticələri səhifəsində qeyd olunurlar.


Bomb cəzası.

Bomb cəzası saytınızın üst sırada olduğu bəzi açar sözlərdə geriləməsdir. Bu cəza Sandbox qədər dəhşətli deyil. Bomb cəzası almağınızın səbəbi, gerilədiyiniz açar sözlərdə çox sayda backlink almanızdır. Çıxış yolu bunları azaltmaq və bir açar sözlə yüksəlmək üçün bu sözlə bir backlink əldə etməkdən qaçınmaqdır. Saytınızın yayım müddətini pozmayın. Hər gün bir məqalə dərc edirsinizsə. Yenə də gündə bir məqalə ilə davam edin, orijinal məzmuna sahib olun. Google-un saytınızın yeni vəziyyətini tez bir zamanda hiss etməsi üçün çox sayda ziyarətçi cəlb etməyə çalışın.


Kopya Məzmun cəzası.

Bir çox saytlar həddindən artıq kopya məzmun istifadə etdiyi üçün Google tərəfindən cəzalandırılmışdır. Bir sayt orijinal məzmunun əvəzinə təkrarlanan məzmunu dərc etməyi seçərsə, qısa müddətdə gözə çox görünməz dərəcədə axtarış nəticələrində geri gedəcəkdir. Google saytınızda bir səhifədə belə kopya məzmun görərsə axtarış nəticələrində üst sıralara qalxmağınıza imkan vermir. İndi Trustrank adlı bir ölçü olduğunu bilirsiniz. Məzmunun təkrarı olan saytlar Trustrank dəyərinə sahib ola bilmədiyi üçün heç vaxt daha yüksək səviyyəyə qalxa bilməzlər. Bəzi saytlar isə ilk günlərdə orijinal və keyfiyyətli məzmunu paylaşaraq hədəf sözündə zirvəyə qalxdılar, ancaq sonradan təkrarlanan məzmun əlavə etsələr, hədəf sözlərində aşağı sürüşə bilərlər. Bunun səbəbi, Trustrank dəyərinin yenidən azalmasıdır. 


-900+ Cəzası

Bu cəzanın göstəricisi saytınız axtarış nəticələrində üst sıradaykən birdən birə axtarıb tapa bilməyəcəyiniz qədər geri düşə bilərsiniz. Bu cəza ilə google sizə xəbərdarlıq edir. Çünki saytınızın SEO işlərində düzəliş etməsəniz cəzanız Sanboxla əvəzlənəcəkdir. -900+ cəzasında saytınızın ideksləri silinməz. ancaq çox geriləyə bilərsiniz. Səbəbi isə google alqoritimlərinə uyğun olmayan optimizasyalardır.


Cloaking və ya Sneaky yönləndirmələri

Cloaking (gizli) son vaxtlarda ən çox rastlaşdığımız yegane məqsədi sıralamada hər hansı bir açar sözdə ilk sırada olmağı hədəfləyən saytlara verilən filtridir. Əslində bu cür saytlara bir çox nümunə verə bilərəm, amma hər halda ... Bu saytlar SEO məzmununa və xidmətinə ehtiyac olmadan optimizasiya ilə çıxmağı bacaran zərərvericilərdir. Bu cür saytların məqsədi istifadəçilər üçün faydalı olmaq əvəzinə google üçün gözəl görünməyə çalışmaqdır. Sneaky yönləndirmələrin məqsədi google botlar sayta daxil olduqda fərqli məzmun görünür real istifadəçi daxil olduqda isə fərqli səhifəyə yönlənir. Bu çür saytlarda təbiki googlenin gözündən qaçmamış və bu tip saytları şikayət etmək üçün bir form hazırlamışdır.

Ən Sonuncu Bloqlar

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

Portal nedir ?

Portal nədir ?

Portal Nədir? Portalın normal saytlardan fərqi? Korporativ portal nədir ?