Correct Technology

Data Loss Prevention ( Məlumat İtkisi Qarşısı alınması )

Bu gün inkişaf edən texnoloji imkanlar sayəsində məlumat əldə etmək daha da asanlaşıb. Bu isə məlumat təhlükəsizliyi problemini artırır. İstifadəçilərin təsnifatı və saxlanması, məlumatların əldə edilməsini məhdudlaşdırmaq, səlahiyyətləri təyin etmək və icazəsiz üçüncü tərəflərin məlumat əldə etməsinin qarşısını almaq üçün bir çox tədqiqat aparılmışdır. DLP proqram təminatı istifadəçinin şəxsi məlumatları, qiymət hesabatları, maliyyə təhlili, büdcələr, balans məlumatları, sektor təhlili və müştəri məlumatları kimi vacib məlumatlar etibarlı şəkildə qorunur. Məlumat itkisinin qarşısının alınması sistemi təşkilat xaricində məlumat və sənədlərin sızmasının qarşısını alır. Bu baxımdan, DLP proqramı, informasiya təhlükəsizliyini təmin edən bir sistemdir.

Texnologiyaya görə həyatın formalaşdığı mövcud şərtlərə görə, informasiya təhlükəsizliyi sektoru mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Məlumat itkisinin qarşısının alınması informasiya təhlükəsizliyi sektorunda da geniş yayılmış bir anlayışdır. Sektor tənzimləyici təşkilatlar tərəfindən tətbiq olunan qaydalar və sanksiyalar bütün şirkətləri məlumat təhlükəsizliyi siyasətini tərtib etməyə məcbur etdi. Şəxsi və məxfi qurumların bir çox iqtisadi və siyasi ziyanla birlikdə gətirməsi lazım olan strateji məlumatların sızması kimi DLP zəruri kommersiya məhsulu halına gəldi. Məlumatların itirilməsinin qarşısının alınması üçüncü tərəflərin dövlət qurumlarında və ya şirkətlərdə məxfi saxlanılmalı olan dəyərli sənədlərin alınmasına mane olur.

Məlumat itkisinin qarşısının alınması yeni hazırlanmış və fərqləndirici bir tətbiqdir. DLP proqramı istənməyən məlumatların sistemdən yayınmasının qarşısını almaq üçün hazırlanmışdır. Sistem administratoru tərəfindən göstərilən fayllara giriş nəzarət olunur. Bu sistem vacib və həssas məlumatların itirilməsinə, yanlış şəxslərə və icazəsiz istifadəçilərə baxmaq imkanlarının qarşısını alır. DLP proqramı sayəsində çox sayda məlumat asanlıqla təsnif edilə bilər.

Data Loss Prevention'un tətbiq sahələri hansılardlr?

Bu gün məlumat gizliliyi və məlumat itkisindən qorunma strateji əhəmiyyətə malikdir. DLP proqramı şəxsi məlumat təhlükəsizliyini, intellektual mülkiyyəti və məlumatların görünməsini qoruma altına alır.

Şəxsi məlumatların qorunması

DLP proqramı ilə həssas məlumatlar aşkarlanır, təsnif edilir və etiketlənir. Məlumatların uyğunluğu da hesabat vasitəsilə asanlıqla yoxlanılır. Xüsusilə, ödəniş kartı məlumatlarını, şəxsiyyətini müəyyənləşdirən məlumatları (PII) və müştərilərin qorunan sağlamlıq məlumatlarını (PHI) toplayan və saxlayan təşkilatların DLP proqram təminatı olmalıdır.

IP qorunması

DLP proqramı ilə intellektual mülkiyyət təsnif edilə və konfiqurasiya edilə bilər. Şirkət tərəfindən saxlanılan müştəri məlumatlarının itirilməsi və ya oğurlanması halında marka imicinə zərər verməmək üçün məlumat təhlükəsizliyi təmin edilməlidir. Tətbiq olunan monitorinq sistemi sayəsində məxfi məlumatların sızmasının qarşısı alınır.

Məlumatların Görünüşü

Qurulacaq DLP proqramı sayəsində şirkətdə saxlanan bütün məlumatlar son nöqtələrdə, şəbəkələrdə və buludda izlənə və izlənilə bilər. Məlumat itkisinin qarşısının alınması sistemi istifadəçilərin məlumatları necə və nə qədər istifadə etdiyini və istifadəçi davranışının təhlilini aparır. Qarşılıqlı məlumatlar görünmə qazanır.

Məlumat itkisinin qarşısının alınması proqramından daha səmərəli istifadə etmək üçün məlumatlar aşağıdakı prinsiplərə görə təsnif edilməlidir:

Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Portal nedir ?

Portal nədir ?

Portal Nədir? Portalın normal saytlardan fərqi? Korporativ portal nədir ?