Correct Technology

Backlink nədir? 

Backlink bir veb saytından digər bir veb saytına olan keçiddir. Backlinklərin  sayı və keyfiyyəti veb saytın etibarlılığı üçün vacib bir meyardır.

Backlink anlayışı və bu konsepsiyanın əhəmiyyəti Google-un uğuru ilə gündəmə gəldi. Google-ın məşhur PageRank alqoritmi bir veb saytdakı geri əlaqələrin təsirini hesablayan mühüm bir kəşf idi. Bu ixtira sayəsində Google digər axtarış motorlarına nisbətən daha dəqiq nəticələr göstərməyə başladı və dünyanın aparıcı axtarış motoru oldu.

Backlink necə aparılır? Backlinkləri necə əldə etmək olar? 

backlink nedirBacklink almadan əvvəl saytınızın hədəfini təyin etməlisiniz və sonra hədəf sözü ilə bağlı orijinal məqalələri paylaşmalısınız. Backlinklərin daimi olması çox vacibdir. Beləliklə, uzun müddət ərzində sayt googleda axtarış motorlarında qala bilir. Lakin  saytınızın yüksəlməsindən sonra geri əlaqələrin alınması saytınıza olan traffikin azalmasına səbəb ola bilər. Daha sonra digər geri əlaqələri təkmilləşdirmək istəyirsinizsə, əvvəlki kimi təsir göstərməyəcəkdir.

Backlink anlayışı SEO-da çox vacib bir məsələdir. Eyni zamanda, səhv edildiyi təqdirdə, kömək  əvəzinə sayta ziyan vura bilər və qum qutusuna (sandbox) düşməyinizə səbəb ola bilər.. Buna görə aşağıdakı məqamlara diqqət yetirməlisiniz.

  1. Keyfiyyətli saytlardan backlink alın. Keyfiyyətsiz saytlardan geri əlaqələr(backlinklər) alsanız bu sizə mənfi təsir göstərə bilər. Bunu etmək üçün, əvvəlcə, sayta  keçid almadan əvvəl saytın dərəcələrini araşdırmaq lazımdır . Ümumiyyətlə, saytınızın ballarından yüksək olan saytlardan bağlantılar almağı məsləhət görürük.
  2. Sizinlə eyni mövzuya  sahib olan saytlardan və ya yaxın mövzuda olan saytlardan geri əlaqələr  almağa çalışın.
  3. Link almaq üçün məqalədəki bir sözdən keçid şəklində istifadə etməlisiz.  Saytların altbilgisindəki geri əlaqələr çox vaxt pullu geri əlaqələr kimi qəbul edilir.
  4.  Açar sözünüzü hədəf kimi yoxlayın.
  5.  Yaradılmış alt səhifələrinizi mümkün qədər yaymağa çalışın.

Ən Sonuncu Bloqlar

Mobil SEO nedir ve onun ustunlukleri nelerdir?

Mobil SEO nədir və onun üstünlükləri nələrdir?

Mobile SEO Tətbiqin qısa və geniş təsviri mətni nədir ? Mobile SEO saytların optimizasyası

Google Analytics 4 tezlikle Universal Analytics-i evez edecek!

Google Analytics 4 tezliklə Universal Analytics-i əvəz edəcək!

Google Analytics 4-də hansı yeniliklər var? Saytlar üçün google analyticsin nə yenilikləri var

SEO ucun Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

SEO üçün Adaptiv yoxsa Responsiv dizayn?

Adaptiv dizayn nədir ? Responsiv dizayn nədir ? Google niyə responsiv dizaynı dəstəkləyir. Bəs ümumi götürdükdə hansı dizayn sizin üçün daha yaxşıdır ?

Reqemsal yoxsa Enenevi Marketinq?

Rəqəmsal yoxsa Ənənəvi Marketinq?

Rəqəmsal marketinq nədir ? Ənənəvi marketinqin üstünlükləri ,Ənənəvi Marketinqin Dezavantajları, Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri

Conversational Marketinq nedir? Ustunlukleri nelerdir

Conversational Marketinq nədir? Üstünlükləri nələrdir

Conversational Marketinq hansı üstünlükləri təqdim edir?Conversational Marketinqdə chat botlarin rolu nədir?

İstifadeci terefinden yaradilan mezmun (UGC) nedir?

İstifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun (UGC) nədir?

UGC nədir? UGC-in faydaları nələrdir? UGC nümunələri və UGC marketinq strategiyası nədir.

Portal nedir ?

Portal nədir ?

Portal Nədir? Portalın normal saytlardan fərqi? Korporativ portal nədir ?